2010年9月24日星期五

‘赌一博’

很快的。。
明天又周末了。。

每次经过一天的不睬我。。
就是一封信息来问我爽吗。。
有时我还真的不懂应该好气还是好笑。。

其实深入的想想。。
我们到底适合吗。。

真的很讨厌你在我面前也那么的硬。。
就不能宠着我吗。。
总是在做相反的动作。。

你不能让我的心安定。。
更不能给我安全感。。

到底背后还有多少我不知道的秘密。。。

赌一博吧。。
我对你到底有多重要。。。

我没事。。
只是发泄。。
晚安。。。

1 条评论:

  1. haha, darling, u two budak kecil. LOL
    same like me and him, always playing hide and seek.
    dunno when is the right time saying the right thing. end up all kaboom, but due to some weird stuff, get us back together again. therefore life is great to have someone to be missing with, someone to mess around and to be loved by each other. jia you!

    回复删除

谢谢你们的留言…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...