2009年9月7日星期一

‘爱’

有时候你口中说出来的话只是和我开玩笑。。
可是我却把他当真。。。
真的很讨厌笨笨的我。。
总是让你说的话影响我的情绪。。。
因为我总是把你说的每一句话当真。。。
可是你就好像个大小孩闹着玩。。
有些能逗得我哈哈大笑。。
有些却一针见血。。。

如果能选择遗忘。。多好。。
如果能选择看开。。多好。。
如果能选择开心。。多好。。
如果能分辨一切的好坏。。多好
。。

又语无伦次了。。。
傻傻了。。
加油加油。。。


u know how much i love you..
u even know how much i care about you..
but everything will change from time to time..
depends how u take care my heart...


付出多了会累。。。
累了会想退缩。。。
呵呵。。
不过我可不想当个乌龟。。。
向前冲吧。。
人总该往前看的。。
无论前方是白是黑。。
总有个适合自己的路。。

3 条评论:

  1. 宝贝,要加油哦!
    累了,就暂时停下脚步!
    别把自己逼得太紧!
    感情也是哦!
    让彼此有一点点喘息的时间与空间~
    这样的感情就会很幸福了~(我相信~^^)
    加油!!

    回复删除
  2. everytime wat u post all
    related to wat i wanna say
    can i just copy paste into my blog
    hahahah :P

    anyway, really very tired when times pass by
    guys words no true or false
    it's just depends on how seriously u took it

    回复删除
  3. to chunchun: thanks darling..muak..u too..kambathe o..

    to ruyuemuhua: haha.we r good friends n same type of people..kambathe together..

    回复删除

谢谢你们的留言…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...